BRAND ACCELERATOR PROGRAM ADDRESSED TO CONTEMPORARY* FASHION COMPANIES AND BRANDS
CONTEMPORARY FASHION AWARD
SPREADING THE CONCEPT OF CONTEMPORARY FASHION AMONG THE PEOPLE
TIME NEWS / News dal web / The Spirit of Trave
The Spirit of Trave
l: the new adventure with Louis Vuitton

The spirit of travel has always been fundamental DNA of the French brand

Lo spirito del viaggio è da sempre fondamentale nel DNA del marchio Francese Louis Vuitton e anche per la nuova stagione stagione AI 2015 arriva una campagna interamente dedicata ad esso.
Si chiama “Spirit of Travel” la campagna che vede due protagoniste davvero esclusive.
Un viaggio simbolo di ricerca di libertà e avventura, dove ad accompagnare le due star ci sono due novità create da Nicolas Ghesquière per Louis Vuitton, le borse Twist, Capucines, e City Steamer.
Sono Michelle Williams e Alicia Vikander le due nuove muse del designer, a cimentarsi in un viaggio nel deserto californiano fino alla casa di Bob e Dolores Hope a Palm Springs, teatro dell'ultima sfilata Cruise della Maison.


 

The spirit of travel has always been fundamental DNA of the French brand Louis Vuitton and also for the new season 2015 AI season arrives a campaign dedicated to it.
It's called "Spirit of Travel" campaign that sees two protagonists really exclusive.
A trip search symbol of freedom and adventure, where to accompany the two stars there are two innovations created by Nicolas Ghesquiere for Louis Vuitton bags Twist, Capucines, and Steamer City.
They are Michelle Williams and Alicia Vikander the two new muses of the designer, to engage in a trip in the California desert to the house of Bob and Dolores Hope in Palm Springs, scene of the last parade of Maison Cruise.